loading...
حرفه ای ها | با ما حرفه ای شوید

چه شما دنبال چیز های جدیدی برای یاد گرفتن باشید یا فقط بخواهید مطالب کهنه ی درون ذهنتان را مرور کنید.در اینجا خیلی از منابع هستند که می توانید در آنها تجربه ی کلاس های کد نویسی را کسب کنید.

طبق بیانیه ی اداره آمار آمریکا که چشم انداز نسبتا خوبی برای گسترش دهندگان است :

"استخدام توسعه دهندگان نرم افزاری از سال 2010 تا 2020 پیش بینی شده که تا 30 درصد افزایش مییابد. و این روند رشد بسیار سریع تر ازمیانگین رشد برای سایر مشاغل است.و هنچنین استخدام توسعه دهندگان اپلیکیشن تا 28 درصد و استخدام توسعه دهندگان سیستمی تا 32 درصد افزایش مییابد... بهترین چشم انداز کاری برای اپلیکیشن هاست با بروز ترین منبع، زبان و ابزار‌ها. فرصت های مشاوره هم همچنین برای شخصی سازی سیستم های پیچیده ی کامپیوتری  باید خوب باشد."- Software Developers,Occupational Outlook Handbook

سخن نویسنده:

در این مقاله من و ما قصد داریم تا نگاهی بیندازیم به چند تا از منابع مختلف و آنلاین که شما میتوانید با آنها شروع به کد نویسی کنید. بعضی از اینها بر اساس ایمیل کار میکنند و بعضی به شکل بازی !!! و بعضی هم بصورت ویدیوهای آموزشی.شما مواردی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است.

 

/Code Academy

کد آکادمی بصورت جالبی کمک میکند تا کد نویسی یاد بگیرید.و آنها همه دوره های آموزشی شان بر اساس بازی است. سایت به شما "Tracks" پیشنهاد میکند، که مجموعه از دوره های درسی مربوط به یک موضوع یا زبان هستند.

دوره های درسی دارای زبان های :جاوا اسکریپت،HTML،Css، پایتون،روبی و جی‌کوئری است.

ثبت نام مجانی است و بار اولی که شما کلاس های خود را شروع کنید،شما شروع میکنید به گرفتن نمره و بودجه به عنوان راهی برای ایجاد انگیزه.

 

 Coming Soon ^_^

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
حرفه ای ها,پی سی تیچ,آموزش,کامپیوتر,ترفند,کمک,اینترنت,نرم افزار,افزونه,اکستنشن,
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
حرفه ای ها,پی سی تیچ,آموزش,کامپیوتر,ترفند,کمک,اینترنت,نرم افزار,افزونه,اکستنشن,